Alla inlägg under januari 2010

Av Alexandra - 27 januari 2010 19:24

Tro vad det är på tv ikväll. Vet inte om jag orkar se Halv åtta hos mig. Och sen var det ju kära Robinson.. tro vem som åker ut ikväll. För det måste väl vara nån som gör det? Klockan nio är det iallafall Real Housewifes of New Jersey, och det SKA jag se! Sånt drama det kommer bli ikväll alltså, helt sinnes. Sen är jag lite festsugen också.. Beställt en klänning från Nelly som kommer vilken dag som helst, så får se hur den sitter ;)

Av Alexandra - 27 januari 2010 17:56

Har precis tvättat av en underbar ansiktsmask som jag köpte efter skolan. Luktar så himla mycket choklad och det var skönt att sitta och slappna av med den en stund. Mycket bra investering såhär på lill lördagen ;) Snart drar mamma på personalmiddag med chefen som ska sluta, så snart blir det ff här. Då åker det fram lite te tror jag och nåt gott att äta till tvn. Mys! ;)

Ansiktsmask från Lindex, 15 kr

Av Alexandra - 26 januari 2010 18:06

Sitter nu med lite arbete som ska göras om två veckor i engelskan, nämligen att prata inför en liten grupp om ett valfritt ämne. Jag vet vad jag valt, berättar mer om det sen ;) Ska snart äta middag och klä på mig lite kläudur, då jag sitter i badrocken nu och gjort det den senaste timmen. Sen ikväll blir det Paradise igen, det programmet är ren kärlek.

Av Alexandra - 26 januari 2010 13:23

Blev hemmatjej idag, då magen gör ont och mitt huvud inte är helt fritt från migränen. Så nu sitter jag och tittar lite på tv och ska snart gå ut och gå en sväng, och på vägen hem köpa lite choklad ;) Gott! Ska försöka plugga lite också, det känns som att det är det enda mitt liv består utav just nu men.. sånt man får ta!

Av Alexandra - 25 januari 2010 21:05

Är så sjukt sötsugen nu så jag nästan smäller av! Och migrän på det.. toppen. Men snart blir det lite gotta framför paradise hotel, mys! Har även en del plugg jag skulle behöva göra.. men det är ju så himla tråkigt att jag skjuter upp det. Nu blir det en STOR kopp med mitt favorit te och lite tv tittande, hörs nåt senare!


  

Näääästan lika brun som de i Paradise, eller? ;)

Av Alexandra - 25 januari 2010 18:40

Värsta dagen på veckan är över. Är dock stolt över mig själv, då jag idag fick reda på att jag har MVG i psykologi A kursen. Yes! Känner mig riktigt nöjd. Är så himla trött med, så det blir att se lite paradise och äta nå gott och sen blir det att hoppa ner i en renbäddad säng. Mysigt :) Saknar Daniel också, ännu mer nu då jag vet att vi inte kommer ses på 2 veckor. Röv.

Av Alexandra - 24 januari 2010 17:30

Idag mår jag bra, vaknade frisk och kry och har spenderat dagen med att vara med Daniel hemma hos honom. Har precis kommit hem nu och vet att vi inte kommer ses på två veckor. Stort suck för det.


Igår var kul, det är väl som vanligt roligast på första stället och därefter så suger krogen rätt hårt. Säger för sista gången nu att jag ALDRIG mer kommer att gå in på valvet. Jag får ångest varenda gång jag betalat in mig där då jag än en gång inser vilket skitställe det är. Så nästa gång nån ser mig i kön, om jag hamnar där igen, så dra mig därifrån. Är även less på skitsnack, bla från dig i kön som påstår att du "aldrig" dricker, och en vecka senare ser man dig i krogkön liksom. Spara skitsnacket och säg isåfall om du bara inte vill umgås med klassen.


Nu ska jag hoppa i duschen och slänga ihop nåt gott att äta till nio då jag ska se Johan Falk! :) Känner mig lite krasslig också så får se om det blir nån skola imorn.

Av Alexandra - 23 januari 2010 15:23

Sitter här halvnäck och halvt färdigfixad och väntar på att Daniel ska hoppa i duschen snart. Om ca 2 timmar sitter vi och äter god mat inne på Toldedos, och drar efter det vidare till Anders och Sara för inflyttnings- och födelsedagfest! Mys, god mat och gott dricka har jag verkligen förtjänat! Ska ta och fixa mig helt nu så får vi se om jag är nykter och frisk nog för att skriva lite om kvällen imorn.. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards