Alla inlägg under januari 2010

Av Alexandra - 6 januari 2010 12:59

Sitter nu här med mitt glas oboy och ska snart få i mig några mackor. Är som TUR är INTE bakis idag, och det känns skönt. Jag har ju annars en tendens att bli det även på mycket lite dricka. Jag är pigg som en ekorre! Funderar på att gå ut, då solen skiner och det endast (?) är -15 haha. Det finns även förslag på att gå ut även ikväll, och jag ska tydligen ha sagt att jag var med på det igår. Men jag menar, igår? Jag var redan påverkad och höll i en cider. Come on, ni kan inte ta mig seriöst då ;) Får se hur juryn röstar det förslaget idag, alltså jag. Har även glömt kameran och alltså inte tagit några bilder. Får se om nån har gjort det, så ska jag försöka sno dem lite ;)

Av Alexandra - 6 januari 2010 12:20

Jag dör. Sån kväll jag hade igår alltså. Bland det roligaste jag varit med om! Det börjar med lite fördricka hos frugan och sen åker vi ner till sveddan och gänget. Efter det drar det roliga igång. Vi drar ner till krogen där vi värmer upp med en cider och sådär. Efter det så startar jag, frugan och sveddan dansgolv. Jo ni, ensamma var vi men fan va bra vi var! Snart börjar det välla in folk, och jag skakade röven av mig. Jag kan omöjligt berätta allt som hände, men bland annat fick allas våran Kattie litta ragg ;) Ah herregud, en bugg blev det tydligen också, och tips på vart jag i fortsättningen ska gå och klippa mig. men TACK alla som var där och som gjorde kvällen så sjukt jävla rolig. Och tack frugan för att du följde med ut!

Av Alexandra - 5 januari 2010 17:32

Det är jag! Hade inga tankar idag på att gå ut, men nu ska jag det! Var först tänkt (trodde jag) att vi skulle vara hos Kattis, men det hade blivit fel. Så nyss ringde frugan och undrade om jag var på att kröka lite med henne och Mathilda, och så fick det bli! Snart kommer partymonstret och hämtar mig, snäll som hon är, och sen kan det roliga börja :) Vet inte om det blir en lugn kväll eller inte.. det återstår att se ;)


  

Gatu ett år. Pepp fru.. less fru


Av Alexandra - 5 januari 2010 11:28

Är nu färdigfixad och redo att dra neråt stan med Becka! Har så sjukt ont i halsen så funderar på att köpa nåt till den alltså. Får dricka varmt te eller kaffe när vi tar våran fika :) Ska bli så kul att träffas, har saknat henne!

 

  

Färdig för stan!

Av Alexandra - 5 januari 2010 10:02

Hej och godmorgon på er! Om möjligt så har det blivit ännu kallare idag, hela -21 grader. Sitter här med kn*llrufs i håret och har ännu ondare i halsen, ska snart slänga in mig i en varm dusch och sen vänta på Becka så ska vi dra ner på stan en sväng för en fika och sådär ;) Blir att dra på sig långkallingarna vill jag lova!

Av Alexandra - 4 januari 2010 23:04

VILKA INTRIGER! Så som jag saknat detta program. Och jag måste säga det: vilka jävla slödder det är med där. Det är fler dopp i grytan i de där hotellrummen än vad det är på julafton. Men vad skulle programmet annars vara. Tråkigt? Ja, ganska. Det är ju sånt här vi vill se ;) Jag måste säga att det är ett av mina absoluta favoritprogram, och jag saknar dagarna i skolan då tjejerna i klassen sitter som klistrade framför en dator i datasalen. (Ibland även på lektionstid) Då kan en av våra lärare rusa in och fråga vad vi håller på med och undra om ingen av oss har lektion. Jo säger vi, det har vi faktiskt. Några av oss har engelska.. eller matte.. eller historia, ja det kan variera ;) Sånna är vi!

Av Alexandra - 4 januari 2010 20:56

Åh! Imorn blir det nog en efterlängtad fika med Becka som jag saknat sååå mycket! Lär bli en massa skvaller och mycket gott att äta ;) Har precis pratat med my beloved på telefon också och pratat lite om helgen. Ska ju ner till Sundsvall på fredag eftersom vi firar 1 år (!) på söndag! Helt otroligt, ett helt år snart. Sinnes. Älskar dig Daniel <3 På lördagen tror jag att det ska köpas en ipod helt enkelt. Har ställt in mig på det nu, så får hoppas att det finns några kvar till rimliga priser. Varit utan musik i skolan så länge så nu ska det bli ändring på det!


Ska snart poppa lite popcorn tror jag och lite senare börjar ju PARADISE HOTEL igen! Åh vad jag har saknat det över julen. Alla intriger, can't live without'em! ;)

 

Gänget!

Av Alexandra - 4 januari 2010 16:34

Jag har nog åkt på nånting alltså, för så mycket som jag fryser kan inte vara normalt. Det är som att jag har noll fett på kroppen som värmer! Sitter och lyssnar lite på ny nerladdad musik och kikar lite på tv. Har precis ätit jättestark mat med, så jag hoppas att det ska ha nån verkan på kroppen. Har tänt lite ljus också, så jag tänkte sätta mig med en tidning och mysa lite till. En kopp te blir det nog till det också :)

Ovido - Quiz & Flashcards