Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Alexandra - 4 januari 2010 23:04

VILKA INTRIGER! Så som jag saknat detta program. Och jag måste säga det: vilka jävla slödder det är med där. Det är fler dopp i grytan i de där hotellrummen än vad det är på julafton. Men vad skulle programmet annars vara. Tråkigt? Ja, ganska. Det är ju sånt här vi vill se ;) Jag måste säga att det är ett av mina absoluta favoritprogram, och jag saknar dagarna i skolan då tjejerna i klassen sitter som klistrade framför en dator i datasalen. (Ibland även på lektionstid) Då kan en av våra lärare rusa in och fråga vad vi håller på med och undra om ingen av oss har lektion. Jo säger vi, det har vi faktiskt. Några av oss har engelska.. eller matte.. eller historia, ja det kan variera ;) Sånna är vi!

Av Alexandra - 4 januari 2010 20:56

Åh! Imorn blir det nog en efterlängtad fika med Becka som jag saknat sååå mycket! Lär bli en massa skvaller och mycket gott att äta ;) Har precis pratat med my beloved på telefon också och pratat lite om helgen. Ska ju ner till Sundsvall på fredag eftersom vi firar 1 år (!) på söndag! Helt otroligt, ett helt år snart. Sinnes. Älskar dig Daniel <3 På lördagen tror jag att det ska köpas en ipod helt enkelt. Har ställt in mig på det nu, så får hoppas att det finns några kvar till rimliga priser. Varit utan musik i skolan så länge så nu ska det bli ändring på det!


Ska snart poppa lite popcorn tror jag och lite senare börjar ju PARADISE HOTEL igen! Åh vad jag har saknat det över julen. Alla intriger, can't live without'em! ;)

 

Gänget!

Av Alexandra - 4 januari 2010 16:34

Jag har nog åkt på nånting alltså, för så mycket som jag fryser kan inte vara normalt. Det är som att jag har noll fett på kroppen som värmer! Sitter och lyssnar lite på ny nerladdad musik och kikar lite på tv. Har precis ätit jättestark mat med, så jag hoppas att det ska ha nån verkan på kroppen. Har tänt lite ljus också, så jag tänkte sätta mig med en tidning och mysa lite till. En kopp te blir det nog till det också :)

Av Alexandra - 4 januari 2010 11:59

God morgon alla! Gud va länge jag sov, men det var renbäddat och jag sov så hiiimla bra så jag låg kvar ett tag ;) Jag trodde det skulle bli plusgrader idag men det måste jag ha missuppfattat för nu är det -12 ute. On top of that så känner jag att halsen inte är helt okej. Fan för att bli sjuk nu igen, jag orkar inte! :(


Idag har jag inga planer mer än att kurera denna nyfunna förskylning med te och annat gott. Ska fixa lite frulle nu, lunch, för jag sitter och hungrar ihjäl!

 

  

Brrrr för att gå ut!

Ovido - Quiz & Flashcards