Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Alexandra - 13 januari 2010 19:58

Det fick bli en sån ikväll också, då jag fryser så jag skakar här hemma. Egentligen får man inte ha under 16 grader i våra lägenheter här, men en dag låg vi på 14,8 grader, och alltså 16 är fan svinkallt. Pallar inte denna kyla längre, man får fan ont i kroppen!

HÖÖÖÖÖJ VÄÄÄRMEN!!

Av Alexandra - 13 januari 2010 16:31

Fick skjuts hem av nikotinhoran liiite tidigare än vi slutat, men jag tog med mig boken hem så ikväll blir det plugg. I samhäll. Det är ganska segt måste jag säga.


Iallafall är jag hungrig. Som vanligt. Undrar vad det blir för käk ikväll. Och inge Paradise alltså, skittråkigt. Det har ju blivit en del av ens kväll nu tycker ja. Ajja, den som lever får se om några dagar ;)


Litta glad i egenstickade mössan!

Av Alexandra - 13 januari 2010 07:39

Godmorgon alla glada! Sitter här färdigfixad och väntar på att frugan ska komma och slänga in mig bilen och köra till skolan. Känner nu att jag är tröttare än vad jag trodde, då jag knappt kan hålla ögonen öppna, och när de väl är det så är allt suddigt. Man kommer väl igång snart, hoppas jag. Om inte annat så slöar man väl till lite till på svenskan, där det alltid är action action.. not. Men det är skönt, skön start på dagen. Eller vad säger ni? Jag gillare! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards