Direktlänk till inlägg 17 februari 2014

So tender when I spoke your name

Av Alexandra - 17 februari 2014 11:58

Jag fullkomligt flög upp ur sängen idag och det har inte hänt på ett tag. Jag vet inte om det var det faktum att det är min namnsdag (firar den alltid så har fått paket från modern t.o.m) eller om det var solens kittlande strålar som gav mig energin att flyga upp. Vilket som så är det ett skönt avbrott mot hur senaste tidens känslor har varit. Idag tänker jag skratta och le, och pirret i magen har jag enbart vädret att tacka för. Är det nu våren ska börja våga ta plats i denna kyla, och ta kommandot i väderleken? Hoppas hoppas.


 


Har upptäckt Milky Chance och är frälst. Hoppas ni också blir det.

http://www.youtube.com/watch?v=8HkTg6lBvvE

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 5 mars 2014 14:49


Det är inte ofta jag unnar mig själv saker. Varken kläder eller inredning känns särskilt intressant nu när träningen står i sånt fokus. Min största utgift är faktiskt all mat jag trycker i mig ungefär en gång i timmen varje dag. Men dessa skor blev m...

Av Alexandra - 4 mars 2014 13:30

Och då pratar jag inte om hantlarnas vikter. Under några veckor har jag haft en sån extrem hemma och mamma-längtan att jag börjat undra vad jag gör här nere egentligen. Att vara ifrån sin andra hälft och bara ses några gånger om året efter att ha bot...

Av Alexandra - 2 mars 2014 12:18

Cirka två månader har passerat mellan dessa två bilder. Två månader som innehållit hård träning och strikt kost har gett resultat, och det hela blir faktiskt bara roligare för var dag som går!         ...

Av Alexandra - 20 februari 2014 16:21

Efter en orolig natts sömn hade jag vid halv ett idag utvecklingssamtal på jobbet. Jag känner alltid en uns av oro inför dessa sammanträdanden men det hela gick smärtfritt. Fylld av energi efter att fått höra fina ord av chefen spatserade jag till gy...

Av Alexandra - 19 februari 2014 22:24

Jag känner mig så inspirerad av livet just nu att jag tror jag kommer självantända och explodera likt en stjärna. Träningen går framåt med stormsteg, tillsammans med bra kost blir reslutaten oslagbara. Samtidigt tankas min energi av det faktum att vå...

Skapa flashcards