Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Alexandra - 18 januari 2010 21:31

Har precis bytt om till myskläder och ska snart se paradise! Ska göra lite te tror jag också så jag har nåt att smutta på till alla intriger. Läxorna får jag ta imorn eller onsdag, fanns ingen energi ikväll..


  

Av Alexandra - 18 januari 2010 16:58

Äntligen hemma! Just nu är engelska B långt ifrån mitt favoritämne. Lärarna verkar tro att deras kurs är den enda man läser på hela skolan. Får göra det bästa man kan :) Fick skjuts hem från stan med frugan och imorn drar vi till dollar efter skolan! Kan bli lite kul att köpa billiga saker ;) Ska snart sätta igång med plugget och äta middag, och på det så blir det en varm dusch och en kopp te kanske? Låter mysigt, speciellt om man sitter framför PARADISE HOTEL och gör det ;) Woooho!

 

  

Glad tjej i rolig pose

Av Alexandra - 18 januari 2010 09:08

Mår snäppet bättre idag än vad jag gjorde igår, men jag känner mig fortfarande helt avtänd på alkohol. Får se hur det bli i helgen, helt ärligt alltså. Sitter nu och surar lite då jag såg att vi började en hel timme senare idag än vad jag trodde att vi gjorde. Så här sitter jag nu och drygar ut tiden lite, ska snart gå så man kanske får nå jobb gjort innan :) Skriver ikväll när jag kommer hem igen, innan jag däckar fullständigt. Är såååå trött!!

Ovido - Quiz & Flashcards