Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Alexandra - 16 januari 2010 16:08

Sitter nu klar för ferre! Är pepp som sätan också ;) Snart kommer grabbarna grus och jag och Daniel ska väl få i oss nån mat innan det hela drar igång också. Just nu åker brudarna + Sveddan från Sollefteå så dem träffar vi sedan i dimman ;)

 

  

PEEEEEEEPPPP!!!!

Av Alexandra - 16 januari 2010 13:18

Har preci kommit upp ur badet men inte duschat, då jag upptäckte att det inte fanns något schampoo. Så jag måste vänta tills Danne åkt klart cross ute så kommer han hem med det. Medans sitter jag halvblöt här i en handduk. Det går det också ;)


Ikväll är det fest, och vid 4 kommer två stycken från Sollefteå också! Det kommer komma fler från Sundsvall hit senare också, får se vad det är för typer. Det ska drickas och skålas iallafall, och sen blir det krogen inne i stan där jag ska träffa MINA tjejer som också åkt hit från Sollefteå! <3 Fan va kul vi ska, får se hur mycket som förstörs ikväll då. Blir lite hm när det kommer folk man inte känner men.. det blir nog bra! :) Händer nåt så åker de ut med stjärten före så ;)

Av Alexandra - 16 januari 2010 11:59

Herregud vad vi har flängt! Först var vi till birsta där jag hittade lite smått och sen var vi på väg hem, men då glömde vi bort att ha handlat på systemet. Så då var det bara att åka tillbaka. Sen skulle vi handla, tanka. Jag trodde vi aldrig skulle komma hem. Men nu är vi det, och Daniel står nu i köket och gör lunch. Så gott, är vrålhungrig! Efter det tror jag han ska ut och åka lite cross, och då ska jag slänga mig ner i ett välförtjänt bad med massa skum! Skriver lite senare om kvällen, det kommer bli grymt ;)

 

Av Alexandra - 16 januari 2010 00:03

Ni får ursäkta den fruktansvärt dåliga uppdateringen. Vi har precis kommit hem från bion där vi sett Avatar. Den var riktigt bra! Jag rekommenderar den starkt till alla! Den var så himla fint gjord och jag kom in i den jättefort. Men den ska ses på bio ;)


Vi ska snart gå och lägga oss, kommer skriva mer imorn om våran dag, då vi ska till birsta och sen ha fest här hemma. But until then, so long and good night!

Ovido - Quiz & Flashcards