Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Alexandra - 7 januari 2010 21:38

Gud va ni ökar hela tiden! Känns otroligt kul, fortsätt med det! Det gör mina dagar som tex när någon skrev här att det är kul att följa min blogg när jag uppdaterar ganska ofta, och ja, jag försöker så ofta jag kan. Det är inte alltid man har tid att sitta här men när man har det så tycker jag man ska göra det. Inte bara är det kul att på nåt sätt " spara minnen ", det kan vara skönt att rensa ur sig lite ibland också. Tycker om er allihopa!  

 

Glad skit!

Av Alexandra - 7 januari 2010 19:45

Inför imorn. Mitt ansikte är brunare än imorse och mina naglar har aldrig sett bättre ut. Ska bara packa lite så är jag fit for fight. Jag är snäppet varmare nu då jag bosatt mig under en filt också ;) Sitter även och lyssnar på min spellista som jag nu börjar tycka att jag lyssnat ihjäl mig lite på. . Har någon nåt tips på nåt bra band/artist så får ni jättegärna skriva det. Är i sjuk brist på bra musik och har noll fantasi på vad jag kan lyssna på. SKRIV PÅ!! I övrigt så sitter jag och ber för varmare väder imorn. Denna sjuka kyla gör att man får ont i musklerna till och med.

Av Alexandra - 7 januari 2010 18:29

Sitter och nästan fryser ihjäl i mitt eget vardagsrum. Det är så kallt, och ingenting hjälper. Har börjat få tillbaka rösten men känner fortfarande att halsen är knas. On top of that så ringde Danne och säger att han åkt på feber och blir hemma från jobbet imorn. Hoppas bara att han blir bättre så att vi slipper spendera HELA helgen i lägenheten. Annars får vi sitta och snora tillsamans bland filtar, ljus och massa gott. Lät ju iochförsig inte helt fel det heller ;) Hoppas det blir liiite varmare tills imorn iaf så jag inte fryser ihjäl på väg till bussen. Vill inte frysa mer nu!

Börjar längta liiite efter sommaren nu

Av Alexandra - 7 januari 2010 11:37

Okej, vaknade nyss och märker ganska snart att min röst är borta. Nog för att jag varit småsjuk de senaste dagarna men detta är för mycket. Hur ska jag nu kunna prata!? Det kanske är ett tecken.. på att jag pratar för mycket. Vem vet. Shit. Jaja det blir till att smsa hela dagen och prata på fejjan, för ringer någon så är det kört. Idag ska jag fortsätta min brun-utan-sol insmörjning iallafall och göra naglarna snygga igen med lite fransk manikyr ;) Älskar att sitta och göra sånt!


  

Såhär såg det ut sist jag gjorde det!

Ovido - Quiz & Flashcards