Alla inlägg under mars 2011

Av Alexandra - 29 mars 2011 11:41

Sover som ett barn nuförtiden, men vaknar ändå trött efter ca 10-11 timmar. Kanske bara tar ut mig bra under dagarna, vem vet. Har iallafall kommit underfund med att det nu måste börja hända nåt, på planet där jag alltid velat att det ska hända nåt.


Nämligen med musiken. Min scenskräck har alltid hindrat mig från att göra det jag älskar, trots påtryckningar från kompisar etc. Men nu känner jag att det får vara nog. Så ni som söker sångerska, hör gärna av er. Nu vill jag göra något jag kan.

Av Alexandra - 28 mars 2011 14:45

Har spenderat dagen till att sola, prata med pojkvän och en mor som är på hemväg från Uppsala, och städat lite. Ska snart bege mig ner mot stan för att hämta ut paket och kolla lite. Längtar tills älsklingen kommer hem då han fyller år. Älskar att gå omkring och fundera på vad man ska ge bort. Det kommer bli super tror jag.

Av Alexandra - 26 mars 2011 16:42

Ha en supertrevlig kväll, det ska jag! Åker snart till Queenly och förar med tjejerna och sedan blir det krogen. Slänger upp en kvällens utstyrsel, enjoy!


 

Av Alexandra - 23 mars 2011 18:59

Spenderar dagarna med att vara med vänner man träffar alladeles för lite och med diverse sysslor hemmavid. Har nu ett nytt projekt - måla om hela mitt rum. I kritvitt. Och det kommer bli så himla underbart jävla fint. Köpte färg idag innan det blev en fika med Camilla på stan. Det märks vart man ska sluta fika. Folktomt vid 5 en vardag.. Det var faktiskt bättre förr.


  Dagens utstyrsel!

Av Alexandra - 20 mars 2011 14:13

Idag fyller jag 20 år. Helt stört om man tänker efter. Lilla jag, som fortfarande pratar med barnröst med min mamma och som skuttar omkring som om jag knappt fyllt 10. Men man är bara så gammal som man känner sig. Och hittills mår jag jävligt bra. Så nu ska dagen firas med de närmsta och bara äta gott och mysa. Hittills äger det att fylla 20.

Av Alexandra - 18 mars 2011 10:42

Två dagar kvar av tonåren. Sen kliver jag över repet som skiljer vuxenvärlden från pubertet, förvirring och allmänt identitetssökande. Förvirrad och identitetssökande är jag fortfarande. Men på god väg att börja hitta mig själv. 


Ska möta upp Queenly för en fika om några timmar, innan dess ska det tränas lite och sedan duschas. Kommer ikväll också invänta pojkvännen som kommer från Stockholm. Dock har hela familjen noll tollerans mot onyttigt nuförtiden, så chips en fredagkväll är bara att slopa. Tips på bra NYTTIGT snacks att ha framför tvn?

Av Alexandra - 17 mars 2011 20:24

Tog mig i kragen framåt kvällen och städade mitt rum inför att pojvän kommer imorn och ett gäng brudar på lördag. Såhär städad har nog aldrig soffan varit. Har rensat överallt där jag kunnat och skakat mattor. Nu ska man väl slippa skämmas.


  

Av Alexandra - 15 mars 2011 14:09

Här kommer några bilder som har tagits under dessa veckor nere i huvudstaden och Uppsala. Lägger inte upp de i ordning, då jag glömt när de togs. Enjoy!


   Det blev massa shopping och fyndade rejält!


   En outfit för en Stockholmsdag!


   Soffhäng hemma med älsklingen


  

Köpte mitt första Chanel nagellack


   Andreas tyckte tröjan och mina trosor såg ut som USA:s

flagga och frågade om han inte fick ta kort. Visst fick han det!


   Puss på älsklingen


  

En av de sista dagarna gick jag lös med rakapparaten 

och saxen på Andreas huvud. Jag blev toknöjd! ( Han också )

Skapa flashcards