Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Alexandra - 8 januari 2010 22:08

Sitter här i soffan med Danne nu och myser. Har precis ätit lite pommes frites med stark krydda och fefferoni :) Måste även var tredje timme gå och hälla i droppar i Dannes ögon. Hoppas han blir bra tills imorn! Ska fortsätta mysa nu, så jag säger ett tidigt godnatt till er alla så får ni ha en fortsatt mysig fredagskväll. Puss!

Av Alexandra - 8 januari 2010 18:59

Har nu kommit hem till lägenheten på Alnö efter att ha ätit god middag på kebabcity! Fick dock veta att Daniel har ögoninflammation och måste ta dropp var tredje timme. Snacka om att jag är mer paranoid än vanligt och kommer tvätta händerna såååå mycket oftare nu.


Blir en mysig hemmakväll här framför Lets dance med massa godis och dricka. Hoppas att han blir bättre, just my luck att vi båda är sjuka just helgen som vi firar 1 år. Det kommer inte att få förstöra iallafall, vi behöver ingen annat än varann!

Av Alexandra - 8 januari 2010 14:39

Men draaaaa bolla i lösgruset. Visst, man ser ett gradantal och tänker " nej, jag struntar i att gå ut idag ". Som tur är ska jag få skjuts med Daniels mamma till bussen men envis som jag är så ville jag ändå ha en tidning och lite halstabletter också. Så jag gick ut för en halvtimme sen till affären, den ligger ganska nära ändå. Och kommer in nu med noll känsel i tårna och ett förfruset ansikte. Thats it, jag går inte en meter extra än vad jag behöver ute idag!


  

Ett fruktansvärt kallt Sollefteå!

Av Alexandra - 8 januari 2010 11:46

Godmorgon! Klev nyss upp och märker att halsen fortfarande är knas. Aja, det får gå ändå. Ser också att det är -24 ute. Fuck me senseless ungefär. Idag har också skolan börjat, min sista termin i 3an, meneee. Det är fredag, jag är sjuk, en lektion var inställd och jag ska med en buss, så anledningarna att stanna hemma vägde faktiskt tyngre ;) Ska alldeles nu bara slänga mig i duschen och fixa lite käk, så kommer jag att uppdatera lite här innan jag åker med bussen klockan 4 :) Sen kommer det bli slött med bilder under helgen eftersom jag kommer sitta på Daniels dator, men det fixar vi när jag kommer hem på söndag!

  

Nyduschad!

Av Alexandra - 8 januari 2010 00:01

Klockan är lite över tolv och jag känner hur min kropp börjar bli lite seg. Hjärnan med för den delen. Mer än vanligt. Så jag tänkte skriva godnatt till alla andra sömntutor som också tänkte slänga in handduken så hörs vi imorn! Puss!  

 

Trött tjej

Ovido - Quiz & Flashcards