Direktlänk till inlägg 28 september 2013

Sömndruckna nätter

Av Alexandra - 28 september 2013 23:51

Känner mig helt slut i kroppen efter helgens jobbpass. Inte jobbigare än vanligt, men jag anar att en förkylning är på g. Nu är jag ledig några dagar och ska bara mysa och rå om mig lite. När jag kom hem ikväll gjorde jag mitt favoritkaffe och tog en varm dusch. Myskläderna är på, såklart. Och snart blir det sängen. Känslan av att få sova hur länge jag vill imorn utan måsten som väntar.. oslagbart.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 5 mars 2014 14:49


Det är inte ofta jag unnar mig själv saker. Varken kläder eller inredning känns särskilt intressant nu när träningen står i sånt fokus. Min största utgift är faktiskt all mat jag trycker i mig ungefär en gång i timmen varje dag. Men dessa skor blev m...

Av Alexandra - 4 mars 2014 13:30

Och då pratar jag inte om hantlarnas vikter. Under några veckor har jag haft en sån extrem hemma och mamma-längtan att jag börjat undra vad jag gör här nere egentligen. Att vara ifrån sin andra hälft och bara ses några gånger om året efter att ha bot...

Av Alexandra - 2 mars 2014 12:18

Cirka två månader har passerat mellan dessa två bilder. Två månader som innehållit hård träning och strikt kost har gett resultat, och det hela blir faktiskt bara roligare för var dag som går!         ...

Av Alexandra - 20 februari 2014 16:21

Efter en orolig natts sömn hade jag vid halv ett idag utvecklingssamtal på jobbet. Jag känner alltid en uns av oro inför dessa sammanträdanden men det hela gick smärtfritt. Fylld av energi efter att fått höra fina ord av chefen spatserade jag till gy...

Av Alexandra - 19 februari 2014 22:24

Jag känner mig så inspirerad av livet just nu att jag tror jag kommer självantända och explodera likt en stjärna. Träningen går framåt med stormsteg, tillsammans med bra kost blir reslutaten oslagbara. Samtidigt tankas min energi av det faktum att vå...

Skapa flashcards