Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Alexandra - 9 januari 2010 23:06

Nu är vi hemma igen och sitter bänkade framför Paradise Hotel! Älskar det! Ska väl snart krypa till kojs då vi vill vara utvilade till våran 1 års dag imorn. Du är det bästa som hänt mig Daniel <3 Vi har inga direkta planer imorn, blir väl att laga nåt gott då vi båda delar passionen till mat. Sen bara rå om varandra. Detta blir det sista jag skriver ikväll, så sov så gott allihopa så hörs vi imorn, puss!

Av Alexandra - 9 januari 2010 18:01

Har precis ätit en underbar middag och jag är så mätt! Vi sitter nu och degar framför tvn bara och ska snart åka till en kompis till Danne som bor här på Alnö. Ska försöka låna en tv att se robinson på också, pallar inte att stå och se på en cross i flera timmar :( Efter det lär vi åka tillbaka hit och fetta oss lite till. Det är det lördagar är till för ;)

Av Alexandra - 9 januari 2010 15:16

Är nu hemma efter att ha tagit en sväng till birsta. Det blev en akutsväng dit för att beställa glasögon till Daniel. Det blev ett puder till mig också ;) Ska nu kila ut och köpa mjölk och Daniel ska snart sätta igång md middag: Kött med pommes frites i olivolja och vitlök med champinjon sås. Såååå gott! Hörs lite senare i lördagsmyset, puss!

Av Alexandra - 9 januari 2010 10:28

Godmorgon alla! Har precis käkat frukost och sitter nu här och slappar framför tvn medans Danne bläddrar i min solo tidning ;) Funderar på vad vi ska hitta på idag, då jag vaknade utan röst och hostar hela tiden och Danne inte kan hä in några linser eftersom han har sin ögoninflammation. Får se vad vi gör. JAG ska iallafall ta ett välbehövt varmt bad och han får byta gardiner.. sen får vi se vad vi gör ;)

 


Ovido - Quiz & Flashcards