Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Alexandra - 2 januari 2010 20:33

Sitter nu vid tvn med folket och äter lite chips med salsa och bara pratar minnen från mammas storhetsdagar. Snart kommer ostbrickan fram och då blir man väl ännu mättare än vad man redan är. Vet inte riktigt hur det blir ikväll, om jag far med Daniel hem eller om jag stannar hemma. Får se hur det blir. Hursomhelst är det jättetrevligt att få träffa mammas gamla vänner, de har alltid nåt kul att berätta ;)

Av Alexandra - 2 januari 2010 16:02

Har precis kommit ut ur duschen och sitter nu här och uppdaterar mig lite. Om ett tag kommer Daniel och hämtar upp mamma så ska de fara ner och hämta Tova som är från Stockholm men nu kommer ifrån Härnösand nere på busstationen :) Under den tiden ska jag fixa mig det sista så man ser någorlunda ut när hon kommer hit ;) Till middag blir det thaimat och det ska bli så GRYMT gott, sitter här nu och hungrar ihjäl nästan. Hittar INGA bilder från nyår någonstans, blir helt tokig. Själv glömde jag ju kameran så det kan jag glömma. Nån måste jag ju hitta nånstans. Å andra sidan blev alla ganska dragna, så skulle inte förvåna mig om nåt hänt de bilder som faktiskt togs ;)

  

Förväntansfull!

Av Alexandra - 2 januari 2010 09:59

Godmorgon allihopa! Har precis klivit upp efter ett våldsamt uppvaknande av pojkvän som var pigg och ville upp. Ja vad gör man. Det var bara att kliva upp och se glad ut haha. Nu väntar lite frukost och sedan drar vi vidare till Dannes morbror och moster på lite fika och för att jag ska få se deras ENORMA pynt i deras hus. Hon är sjuk på att julpynta, jag tyckte jag tyckte om julen men detta är som taget ur en julfilm. Jag älskar det! :) Efter det far jag som sagt hem och inväntar besök från Stockholm, nämligen mammas väninna som hon bodde med i London. Jag ska äntligen få träffa henne och det ska bli jättekul! Får väl säkert se massa bilder och höra massa historier som morsan helst hade velat inte ha kommit upp till ytan ;)

Ovido - Quiz & Flashcards