Alla inlägg under augusti 2011

Av Alexandra - 31 augusti 2011 20:31

Kände mig helt slut sen igår, och folk säger att shopping inte är en sport. Trots det blev det en fika med lite shopping idag igen med Beckis på stan. Har gjort allt för att undvika att sätta mig ner med historieboken, men med en föreläsning på fredag så börjar det bli svårt att komma ifrån. Måste ta mig i kragen!


   Lite roligare att skriva om är de nya byxorna och ringen!

Av Alexandra - 31 augusti 2011 12:16

Sista augusti idag. Och imorn blir det höst på riktigt. Gårdagen med Becka i Birsta var FANTASTISK, hittade verkligen allt jag letade efter. Allt från linnen och snygga tights, till en underbar ring och nya teer. Fick även hem en så himla fin poncho från Nelly och en svart polotröja. Gårdagen var en framgångsrik dag för min garderob.

Av Alexandra - 27 augusti 2011 16:25

Ser att trogna läsare har dykt in här dagligen för att se om mitt fruktansvärt dåliga uppdaterande har ändrats. Idag sprakade kreativiteten till, och då tänker jag passa på att skriva lite. Mina dagar rullar på som tidigare. Får in beställningar på mössor så pillar mest med sånt, och varvar det med träning och bloggläsande. Nästa vecka drar pluggandet igång så nästa vecka lär ni hitta mig med näsan i boken, fokuserandes på gamla presidenter och eländiga krig. Har även beställt lite kläder från Nelly, som vanligt, så är barnsligt pirrig i magen över att få se de nästa vecka.

Av Alexandra - 19 augusti 2011 15:51

Vilken dag! Har flängt runt överallt tror jag, i jakt på saker till imorn. Blev en lunch med Linnea mitt i allt innan vi drog till systemet och fyllde en vagn. Nu är man hemma och ska pilla med det sista inför imorgon, innan det ikväll blir kräftskiva igen! Och imorn väntar en förändring.. Can't wait!

Av Alexandra - 17 augusti 2011 18:40

Är precis klar för att dra ut och käka med Becka och sen jobba på Appel! Hoppas på många partysugna människor ikväll, och tur som är så regnar det inte. Hoppas det håller i sig! Ni får ses i dimman så tittar jag på från den nyktra läktaren!


 

Av Alexandra - 16 augusti 2011 11:36

Blir bara tröttare och tröttare och förstår inte varför. När jag väl somnar drömmer jag så konstiga saker att jag funderar på att söka hjälp. Idag blir det en hemmadag iallafall, men tvätt och disk, och bara slöa med en bok eller stickning!


   Den senaste som blev klar i förrgår!


 

Gjord för ca ett år sen!

Av Alexandra - 15 augusti 2011 16:33

Det finns inget tristare än att kuta ärenden på stan i ösregn. Dum som jag var så tog jag inget paraply heller, så det bokstavligt talat RANN om mig när jag kom hem. Åh, på hösten ska det bara bli kallare. Så NO MORE RAIN. Fick precis samtal om att jobba på sista Onsdagsklubben på onsdag också, så det blir super. Pengar in.

Av Alexandra - 15 augusti 2011 10:05

Började min morgon med 4 timmars sömn i ryggen. Klev upp och gick till skolan. Nu visade det sig att min introduktion inte är förrän på onsdag, så snart kilar jag ner på stan för lite ärenden. Kommer förmdoligen slockna som ett ljus ikväll om jag bara ger sjutton i att somna på soffan. Enklare sagt än gjort. Nu är rutiner igång!

Ovido - Quiz & Flashcards