Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Alexandra - 10 januari 2010 20:33

Sitter i badrocken och kollar runt lite medans mamma blir klar så vi kan sätta oss i soffan och se film och äta lite gott. Älskar att äta! Vi ska titta på nån film på trean tror jag, får se om det är nåt värt att se. Annars slänger vi på en av alla dvd filmer jag fick i julklapp ;) Så he ordne sig! Men jag säger godkväll till alla så får ni ha en trevlig kväll, puss på er!

Av Alexandra - 10 januari 2010 18:47

Slänger upp några bilder från i helgen också, eftersom de läggs upp så få under de helger som jag är hos Daniel!   


Vid datorn medans Danne ligger på spikmattan

 

     

Älskling skurar lite ugn

Av Alexandra - 10 januari 2010 18:36

Har precis fått i mig lite mat och sitter nu och varvar ner efter bussresan. Sitter också och saknar Daniel ganska mycket, sucks att man ska behöva åka ifrån sin älskade på sin 1 års dag. Ska iallafall byta om och ta fram nåt gott att äta framför tvn med mami, saknat henne med. Julen är nedtagen också btw så jag sitter och får små ångestattacker lite då och då.


Imorn börjar då skolan också, som om det inte vore nog. Jag tror jag har ca 7 saker som jag ska ha gjort klart på nåt sätt till denna vecka, vilket jag inte har gjort. Mysigt. Nej jag har fortfarande en hel kväll kvar av ledighet, så nu ska jag njuta!  


En av de första bilderna vi tog med varann

Av Alexandra - 10 januari 2010 11:41

Har precis klivit upp, tog lite sovmorgon idag och passade på att rå om varandra lite. Daniel står nu och steker hamburgare med bröd och det ska bli så gott. Magen kurrar! Efter det blir att sitta och mysa i soffan lite och ta hand om varann eftersom vi båda är ganska sjuka. Så typiskt. Men vi behöver inget annat idag än oss själva, det är trots allt vårat 1 år idag <3

Ovido - Quiz & Flashcards