Alla inlägg under januari 2010

Av Alexandra - 31 januari 2010 18:13

Gud, jag vaknade nyss i soffan efter att ha legat och sovit där några timmar. Oops. Nu väntar lite middag och så ska jag slänga mig i duschen. Plugga har det inte blivit nåt av, får se hur det går med det egentligen.. röv.

Av Alexandra - 31 januari 2010 10:56

Har precis vaknat och känner mig faktiskt utvilad. Hade inte så ont i huvuet förns nu då jag satte upp håret i en alldeles för stram tofs. Får lossa på den. Idag önskar jag att det blir lite varmare för jag vill verkligen gå ut och gå en sväng, men det är så himla kallt ute! Annars blir det att sitta inne och slappa, äta gott och så. Skulle kastat ett getöga på pluggböckerna med men.. vette fan hur provet kommer gå alltså. Äh, det är några dagar kvar, nu sitter jag mest och tänker på allt roligt som kommer hända ;)

Av Alexandra - 30 januari 2010 21:12

Sitter helt inne i Robinson finalen just nu, och jag måste hinna på toa med känner jag. Brådis! Jag vet iallafall vem jag vill ska vinna, får se om det blir han ;) Har även suttit med ansiktsmask en stund, mycket skönt att få gå omkring och lukta choklad hela kvällen! ;)

AJ!

Av Alexandra - 30 januari 2010 12:41

Vaknade ganska sent och kände mig bra utvilad. Då känner jag att jag vaknar med min migrän också. Skönt. Det var bara att ropa på mamma och be henne komma in med tabletter och ligga kvar en stund. Sen är det snorkallt ute så jag blir hemma HELA dagen kan tala om. Skriver senare om vad jag fått gjort (eller inte gjort :D)

Av Alexandra - 29 januari 2010 19:44

Har precis ätit klart och ska snart klä på mig då jag fortfarande sitter i morgonrocken haha. Sitter även och drömmer mig bort till hösten då vi kanske far. Herregud, det skulle vara det bästa som hänt isåfall. Lovely! Snart blir det Let's Dance och lite gott till det, så skriver nåt mer senare ikväll! ;)

Av Alexandra - 29 januari 2010 14:08

Åh vad jag sitter här och tänker. Först händer det en sak i februari som jag längtar så mycket till! Sen i höst är det nu bestämt att man ska utomlands. Inget är set in stone, men som det ser ut nu så drar jag och Jessica till ett ganska häftigt land, berättar mer om det när planerna är lite mer fasta ;) Åh, 2010 är förändringarnas år, jag känner det!


  

Jag och Jessica!

Av Alexandra - 28 januari 2010 21:14

Sitter och väntar på att tvätten ska bli klar så man kan hoppa i duschen och sova snart! Daniel ska ringa också, måste prata med varann mycket i telefon nu, då vi inte kommer ses i helgen. Hua, kommer bli jobbigt! Men då ska jag ha en ta-hand-om-mig-själv helg. Ta promenader, lägga ansiktsmasker etc. Blir mysigt att bara vara hemma en helg med mamma också! :)

Av Alexandra - 28 januari 2010 16:29

Har ganska nyss kommit innanför dörren efter att ha varit på stan efter skolan! Tog en fika med fruskapet och gick sedan och bokade tid för ett litet ingrepp.. hm, vad kan det vara? Frugan gjorde detsamma men mitt är före. Berättar kanske snart! ;) Fick även min klänning från Nelly idag som satt som en smäck! Då blev man fattigare där också, hade nästan hoppats att jag skulle få skicka tillbaka den haha

Skapa flashcards