Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Alexandra - 21 januari 2010 14:34

Äntligen är det fredag imorn! Jag sitter här med ont i magen från lunchen, måste varit gammalt eller nåt. Fan. Ska snart hoppa i duschen och packa för imorn då Danne kommer hem och vi ska till honom <3


Det känns som att hela tillvaron förändras. Är vi inte längre barn? Är vi vuxna nu som tar studenten och ska ut i arbetslivet, förlova oss, skaffa barn? Vissa är redan där... Vill inte bli stor

Av Alexandra - 21 januari 2010 07:40

Ingen bra dag känner jag. Den har börjat helt fel och då kan det bara gå utför. Sånna här dagar ska man inte ens gå utanför dörren.. Får se hur länge jag klarar mig på skolan utan att jag blir förbannad och går hem. Äh, vem fan bryr sig, inte jag iallafall. LEEEEEESSSS!

Ovido - Quiz & Flashcards