Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Alexandra - 14 januari 2010 21:33

Jag har börjat blivit så himla trött tidigt på kvällarna. Tro om det har att göra med våra hårda dagar i skolan? Kanske, kan ha. Men imorn är det fredag och jag är glad. Tänkte snart ta och lägga mig också, måste sova mer än 6 timmar per natt. Är helt borta när jag måste upp alltså. Så med detta säger jag godnatt, och nästa jag skriver här lär jag sitta på Alnö hos Danne efter att vi käkat ute och sett på bio. Så himla mysigt en kylig fredagskväll. Men sov så gott, I know I will, and take care. Godnatt!


Av Alexandra - 14 januari 2010 17:30

Åh äntligen torsdag och imorn är det freeedaaaag!! Så som jag har längtat! Denna vecka har varit utan dess like med allt skolarbete. Jag fattar inte att man fortfarande står upp. Iallafall så åker jag imorn efter skolan till Daniel och Sundsvall, så skönt. Innan dess ska jag och nikotinhoran ta en fika, det var.. GANSKA länge sen, minst sagt. Så det ska bli mysigt.


Sen så är mitt internet cp, vet inte varför men det är det. Så om jag inte skriver mer under kvällen än detta, så ha överseende med mig idag.


Sitter och gör om naglarna också, fina ska de bli! Sen jag kom hem från skolan har jag duschat, satt på tvätten, tittat på tv OCH lagat middag! Stolt tjej :) Nu blir det att fixa klart nailsen så skriver jag senare (försöker iaf)!

Ovido - Quiz & Flashcards