Alla inlägg under september 2011

Av Alexandra - 30 september 2011 15:50

Har precis kommit hem från föreläsningen så ska snart duscha och sen göra mig iordning för jobb ikväll på Appelbergs. Känner mig blaha i kroppen. Ingen lust med nåt, man bara gör. En sån dag antar jag. Hoppas att några kommer ner ikväll!

Av Alexandra - 29 september 2011 13:15

Sååå himla nöjd! I två dagar nu har jag börjat måla dörrarna hemma, och först ut var min! Är i full gång med vardagsrummet och när det är klart så kommer det bli sån sjuk skillnad. Har förutom detta hunnit med en timmes träning i solen och snart ska jag duscha och sen slappa en stund!


   Före..


   ..Och efter!

Av Alexandra - 27 september 2011 16:45

Blev inget kalas i helgen då det ska knegas, men jag klagar ingenstans! Tror jag är en av få som ibland längtar till att få jobba, så bra trivs jag. Ska snart äta middag och sen ligga i soffan hela kvällen. Sover 12 timmar om dygnet nästan och är ändå alltid trött. Förstår inte. Nån som har samma problem?

Av Alexandra - 27 september 2011 12:42

Vinden viner så hårt i ventilerna att man tror att det ska blåsa in löv snart. Var iallafall duktig och var ute och sprang i det här vädret men fryser som sjutton nu istället. Ilandsproblem. Ska slänga mig i duschen typ NU och sen ta mig an plugget en stund. Får se hur det blir med jobbet i helgen, annars väntar ett födelsedagskalas på lördag också! Superkul!

Av Alexandra - 26 september 2011 18:03

Provet är skrivet och nu väntar wok till middag. Har köpt lite nötter till ikväll, både gott och supernyttigt! I övrigt blir det en lugn kväll framför tvn och Idol, för att sedan lägga mig tidigt så det hinner bli någon träning imorn. 

Av Alexandra - 26 september 2011 12:13

Vilka underbara höstdagar det blir när solen är uppe. Man riktigt ser den varma luften stiga upp ur marken och ge plats för den kyla som kommer alltmer. Underbart. Har börjat fått svårt att sova, och somnar inte före halv tre oftast, vilket gör att jag sover alldeles för länge om dagarna, så idag hanns det inte med någon träning innan mitt prov skrivs. Får ta det lugnt istället med en hals som inte riktigt är okej. Ska dricka lite te och göra frukost, och läsa igenom allt en sista gång innan jag springer bort och skriver. Håll en tumme!

Av Alexandra - 25 september 2011 12:43

Vilken kväll det blev igår. Stod ensam i garderoben fram tills att vi skulle börja stänga, och det var längesen jag såg så mycket folk ute. Helt sjukt, men då är man en erfarenhet rikare iallfall. Träffade mycket trevligt folk, och även mycket otrevligt men det får man väl ta. Hoppas alla hade kul iallafall!

Av Alexandra - 24 september 2011 14:06

Vilken underbart trevlig kväll jag hade igår! Jag, Linnea, Pernilla och Evelina började kvällen på Toledos där det blev tapas, kött och gott att dricka. Vi gick sedan till Appelbergs där de två sista krigarna ( jag och Linnea ) höll ut nästan till stängning. Ikväll blir det jobb på Appel för min del medans tjejerna satsar på en tvådagars den här helgen. Har precis kommit in från träning så ska slänga mig i duschen och mysa med mami tills jag går ner. Hoppas på massa festsugna människor ikväll!

Ovido - Quiz & Flashcards