Alla inlägg under januari 2010

Av Alexandra - 1 januari 2010 20:26

Gud va konstigt det såg ut att skriva det där datumet. Känns som att det kommer ta ett tag att komma ihåg att det är ett nytt år. Sitter just nu nere i vardagsrummet med Daniel och svärmor och ser på Harry Potter och fången från Azkaban. Jag har börjat fastna riktigt mycket för Harry Potter filmerna har jag märkt, då jag förut när de var som mest populära, inte alls var intresserad av dem. Men bara man kommer in i dem så :) Ljus är tänt överallt också så det är riktigt mysigt just nu.

Av Alexandra - 1 januari 2010 17:32

Godkväll allihopa! Hoppas ni hade en jättebra nyårsafton. Vår kväll började hemma hos oss med lite middag och en irish coffee efter det. Sen for vi till en tjej som heter Hanna där det redan var massor med partysugna människor, och faktiskt folk jag inte träffat förut så det var riktigt kul :)


Vid tolvslaget så åkte Jan Malmsjö på på tvn och det räknades ner. Det var så romantiskt att få kyssas när det slog tolv och fyrverkerierna avfyrades runt om oss. Jag hade en riktigt kul kväll igår så tack alla som var där!


Idag mådde man väl som man förtjänade ungefär :p Klev väl upp vid halv ett någon gång och har tagit det lugnt hela dagen. Daniels fot är söndersvullen av nån anledning som inte ens han själv vet om. Blir det inte bättre så blir det nog sjukan imorn skulle jag tro. Så går det när man festar för hårt ;) Resten av kvällen ska spenderas framför tvn och mysa till någon film. Kommer inte hem förns imorn på dagen någon gång, ska se om jag då lyckats fått några bilder att ladda upp :)

Ovido - Quiz & Flashcards