Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

Söndagsmys!

Av Alexandra - 24 januari 2010 17:30

Idag mår jag bra, vaknade frisk och kry och har spenderat dagen med att vara med Daniel hemma hos honom. Har precis kommit hem nu och vet att vi inte kommer ses på två veckor. Stort suck för det.


Igår var kul, det är väl som vanligt roligast på första stället och därefter så suger krogen rätt hårt. Säger för sista gången nu att jag ALDRIG mer kommer att gå in på valvet. Jag får ångest varenda gång jag betalat in mig där då jag än en gång inser vilket skitställe det är. Så nästa gång nån ser mig i kön, om jag hamnar där igen, så dra mig därifrån. Är även less på skitsnack, bla från dig i kön som påstår att du "aldrig" dricker, och en vecka senare ser man dig i krogkön liksom. Spara skitsnacket och säg isåfall om du bara inte vill umgås med klassen.


Nu ska jag hoppa i duschen och slänga ihop nåt gott att äta till nio då jag ska se Johan Falk! :) Känner mig lite krasslig också så får se om det blir nån skola imorn.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 5 mars 2014 14:49


Det är inte ofta jag unnar mig själv saker. Varken kläder eller inredning känns särskilt intressant nu när träningen står i sånt fokus. Min största utgift är faktiskt all mat jag trycker i mig ungefär en gång i timmen varje dag. Men dessa skor blev m...

Av Alexandra - 4 mars 2014 13:30

Och då pratar jag inte om hantlarnas vikter. Under några veckor har jag haft en sån extrem hemma och mamma-längtan att jag börjat undra vad jag gör här nere egentligen. Att vara ifrån sin andra hälft och bara ses några gånger om året efter att ha bot...

Av Alexandra - 2 mars 2014 12:18

Cirka två månader har passerat mellan dessa två bilder. Två månader som innehållit hård träning och strikt kost har gett resultat, och det hela blir faktiskt bara roligare för var dag som går!         ...

Av Alexandra - 20 februari 2014 16:21

Efter en orolig natts sömn hade jag vid halv ett idag utvecklingssamtal på jobbet. Jag känner alltid en uns av oro inför dessa sammanträdanden men det hela gick smärtfritt. Fylld av energi efter att fått höra fina ord av chefen spatserade jag till gy...

Av Alexandra - 19 februari 2014 22:24

Jag känner mig så inspirerad av livet just nu att jag tror jag kommer självantända och explodera likt en stjärna. Träningen går framåt med stormsteg, tillsammans med bra kost blir reslutaten oslagbara. Samtidigt tankas min energi av det faktum att vå...

Ovido - Quiz & Flashcards