Alla inlägg under februari 2010

Av Alexandra - 3 februari 2010 17:06

Sitter som vanligt och fryser, har nu tappat känseln i stortån också. Way to fucking go. Har egentligen mycket att göra i pluggväg, men allt i min kropp skriker " nej, jag orkar inte! " Det gör jag inte, för jag så sjukt frusen, trött och skoltrött.


Daniel mår bra iallafall, de har plåstrat om handen på honom efter hans lilla korv incident. Det där såg faktiskt lite roligt ut. Haha, men ja, han skar alltså en frusen korv och INGET annat ;) Stackars älskling, på fredag kommer jag och då ska jag pussa dig frisk!

Av Alexandra - 3 februari 2010 07:50

Ja igår vann ju tydligen Jackie och Patrik Paradise.. eller var det bara en av dem? Hur som så var det fel par. Alla klagar på Kristoffer, även fast han är den som gjort det man ska: spelat ett förjävla bra spel. Men det ser inte de andra, för de är så jävla bittra fortfarande. Luiza är bitter för att han gick och låg med en annan, Andreas för att han blev blåst. So what, man gör det man måste för att stanna. Eller? Har jag missuppfattat hela konceptet? Sen är Erika snyggare än alla där också, så hon fick ta skit av Catja också. Jaja, soar losers är vad jag har att säga om den bunten. Sök nästa gång till en tävling där ni inte blir så personligt inblandade.


Sitter här och är trött men samtidigt lugn, då både svärmor och Daniel ringer igår och säger att Danne åkt in på sjukhus efter att ha skurit sig på två ställen i handen. Allt för lite frusen korv.. Ja jag säger då det, han är nu hemma iallafall med 5 stygn i haden totalt men han verkar må bra. Älskar dig älskling! <3

Av Alexandra - 2 februari 2010 20:09

Gud vad jag längtar till fredag. Är hyffsat skoltrött, speciellt nu när jag vet att det inte blir någon studentfest för mig. Röv. Aja, det kommer fler fester. Och även att jag har träningsvärk som fan i nedre delen av magen efter ca 5 situps som jag gjorde i förr går. Skönt otränad. Får se om det blir nå drag i helgen på Alnö eller om det bara blir mys hemma med skrutt. Sjukt ölsugen är jag iallafall.. Ja när är jag INTE det? Äh, vem bryr sig, inte jag iallafall.


Även att min kamera lagt av fullständigt, så nu blir det inga fler bilder från min kamera iallafall. Det sög ganska skönt det med. Får önska mig en sprillans i studdepresent eller nåt, gud vet att jag inte har några pengar..

Av Alexandra - 2 februari 2010 16:58

Det blir liksom aldrig varmare. Sitter och är fullständigt iskall i hela kroppen. Det börjar nästan göra ont att alltid frysa. Ska snart ta en varm dusch så man kommer igång lite. Sen blir det att sova direkt efter Paradise finalen ikväll. Måste börja sova i tid!

Av Alexandra - 2 februari 2010 14:21

Fick sluta tidigt idag, så fick skjuts hem av frun! Har precis suttit och läst lite i Änglar och Demoner, men är så sjukt trött så funderar på att ta sig en nap. Inge plugg har jag heller.. inget brådskande iallafall, så det får bli en lugn kväll! :)

Av Alexandra - 2 februari 2010 10:09

Sitter på skolan och har precis gjort klart skrivingen. Det gick väl sådär, får se vad läraren säger när hon ger tillbaka dem. Sitter och diskuterar brillor med frun och känner hur magen börjar kurra. Tro vad det är för käk.. Har sedan bara en lektion kvar och sen ska jag hem och slöa! Jag är så hiiimla trött, tror jag dör.


  

Jävulst trött tjej

Av Alexandra - 1 februari 2010 22:59

Gud så spännande det är nu i Paradise! Ett par i final och imorn avgörs allting. Vad ska man nu titta på på måndagarna och tisdagarna? :( Tråkigt ju. Hade tänkt slagga nu ja, ska upp tidigt imorn och ha salskriving. Yippie kay ey motherfucker, så kul ska jag ha. Ni märker väl imorn när jag skriver här hur det gått haha. Vill också ge alla en bamsekram som fortfarande läser min blogg fast jag varit slapp med den sista tiden. Fortsätt med det, jag tycker det är jättekul! Puss godnatt alla goa, så hörs vi imorn!

Av Alexandra - 1 februari 2010 20:55

Hahaha! Sitter och har världens sjukaste konversation på msn just nu. Språket är grovt och skratten hjärtliga.. eller stjärtliga kanske man ska säga Ena? ;) Jag skojar, skratten är hysteriska, skrattar så jag gråter. Skönt att få göra det med efter att ha upplevt dagen från helvetet ungefär. Usch på människor som får mig att slösa energi på er.. Ni är ändå inte värd det.

Ovido - Quiz & Flashcards