Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Alexandra - 26 februari 2010 21:03

Här är det fullt upp med fredagsmys! Let's Dance är på och popcornen och chokladen är framme. Helt i min anda ;) Har ikväll lagt på en ansiktsmask och tagit en varm dusch så känner mig som en ny människa. Bettskenan har fungerat litegrann inatt så huvudvärken är inte lika påtaglig idag. Mamma och jag sitter även och planerar inför nästa torsdag och fredag, då vi drar ner till mormor och Uppsala. Ska bli stanmys på fredag och även träffa den omtalade mannen i mammas liv, spännande! ;)

Av Alexandra - 26 februari 2010 11:49

Blev hemma idag (igen). Blivit mycket sånt nu, och jag antar att det är för allt i min kropp skriker "stopp!" och "nej!" när jag nuförtiden ska till skolan. Känner mig inte helt okej heller, och i helgen ska jag bara ta det lugnt. Tackat nej till saker som folk ska ha hittat på, men jag är jätteglad att ni frågar iallafall.


Hemma är det enda stället jag vill vara på nuförtiden. Hemma med mamma, i soffan, med min bok eller min stickning, pratandes i telefon med Daniel. Blivit hemmapotatis? Ja kanske. Men jag gör det jag behöver.


Sov för första gången i mitt liv med min bettskena inatt. Hade suttit lite igår innan och haft den i munnen för att vänja mig, och det var inte så farligt som jag trott. Överkäken är tråkigt öm nu men den vänjer sig den med :)


Jag älskar min mamma över allt

Ovido - Quiz & Flashcards