Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Alexandra - 16 februari 2010 16:18

Blev hemma idag igen och inatt har jag sovit ca 12 timmar, otroligt skönt! Välbehövligt om inte annat för idag är nästan all hosta borta. Har dock extrem ångest för att behöva gå imorn. Ska ta med allt material till vårt uf så får gå nån gång på dagen ner på stan för att trycka upp ytterligare ett antal böcker. Blir nog bra.


Förutom det så vill jag inte vara på skolan överhuvudtaget. Det känns inte bra nånstans, det känns fake och vissa människor börjar jag undra vilka de är ens och om jag vill ha nåt med dem att göra. De har inte gjort nåt mot mig, typ, men att snacka skit om folk och sedan går och är med dem är nåt som stör mig något så jävulst och kan få mig att vilja bryta all jävla kontakt jag nånsin haft med dem. Säg inte till mig att en viss människa är störd eller ytlig eller bara otrevlig att vara med, när ni sedan går och är med dem. För då kan ni lika gärna vara tysta om det, det får bara DIG eller ER att verka så sjukt barnsliga.


Tack och fucking lov när skolan är över, helt ärligt. Ovissheten över framtiden eller att vara lite orolig väger ändå över när det står mellan det eller att sakna skolan. Vissa människor förpestar verkligen mina dagar där.

Ovido - Quiz & Flashcards