Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Alexandra - 3 februari 2010 19:48

Precis tagit en kokhet dusch så nu har jag fått upp värmen igen. Satt och såg Halv åtta hos mig nyss men ledsnade när jag hörde dansken prata. Blir en tidig kväll ikväll i renbäddad säng, så trött som jag varit de senaste dagarna. Har fan svidit i ögonen vissa stunder. Så godnatt på er alla säger jag nu, och sov gott ni med, PUSS!

 

  

Av Alexandra - 3 februari 2010 17:06

Sitter som vanligt och fryser, har nu tappat känseln i stortån också. Way to fucking go. Har egentligen mycket att göra i pluggväg, men allt i min kropp skriker " nej, jag orkar inte! " Det gör jag inte, för jag så sjukt frusen, trött och skoltrött.


Daniel mår bra iallafall, de har plåstrat om handen på honom efter hans lilla korv incident. Det där såg faktiskt lite roligt ut. Haha, men ja, han skar alltså en frusen korv och INGET annat ;) Stackars älskling, på fredag kommer jag och då ska jag pussa dig frisk!

Av Alexandra - 3 februari 2010 07:50

Ja igår vann ju tydligen Jackie och Patrik Paradise.. eller var det bara en av dem? Hur som så var det fel par. Alla klagar på Kristoffer, även fast han är den som gjort det man ska: spelat ett förjävla bra spel. Men det ser inte de andra, för de är så jävla bittra fortfarande. Luiza är bitter för att han gick och låg med en annan, Andreas för att han blev blåst. So what, man gör det man måste för att stanna. Eller? Har jag missuppfattat hela konceptet? Sen är Erika snyggare än alla där också, så hon fick ta skit av Catja också. Jaja, soar losers är vad jag har att säga om den bunten. Sök nästa gång till en tävling där ni inte blir så personligt inblandade.


Sitter här och är trött men samtidigt lugn, då både svärmor och Daniel ringer igår och säger att Danne åkt in på sjukhus efter att ha skurit sig på två ställen i handen. Allt för lite frusen korv.. Ja jag säger då det, han är nu hemma iallafall med 5 stygn i haden totalt men han verkar må bra. Älskar dig älskling! <3

Ovido - Quiz & Flashcards