Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Alexandra - 22 februari 2010 19:16

Och än en gång dåligt uppdaterande. Förlåt! Men jag har lite annat för mig nu som går lite före att skriva här, men ska försöka hinna med det med!


Just nu så packas det inför mässan i Sundsvall imorn. En fixarlåda ska med, våra böcker och lite annat som kan behövas. Trots omständigheterna så är jag ganska pepp inför imorn, jag tror stenhårt på vår grej. Läget kunde varit bättre mellan innehavarna i företaget, men imorn är det bara att tuffa på! Så alla som är i Sundsvall (eller bara är sugen på en liten hälsokostbok i sött format) får gärna dyka upp eller höra av sig! Boken går på 60 kr på plats och ca 90 om ni vill beställa den :) Vi befinner oss i Nordichallen mellan klockan 10 - 15! Tror att anledningen till att det är ganska kul är att vi har tjänat så mycket på den. Hoppas det blir lite sålt imorn med! I övrigt så stickar jag på för fullt med, mössor bara flyger ut ur det här hemmet tycker jag. Jättekul!

Ovido - Quiz & Flashcards