Alla inlägg den 6 februari 2010

MYS

Av Alexandra - 6 februari 2010 15:31

Har precis blåst håret efter att ha badat och duschat. Skönt! Det enda som fattas nu, förutom Daniel som for iväg en sväng, är en kall miller. Det är det enda jag ser framför mig snart. Nästa helg vill jag..ha..en..kall..jävel..! Ska väl sätta igång med nåt käk snart också när karln kommer hem, och sen lär det väl bli melodifestivalen och gott föra hela slanten! Det går det med.. fast en kall öl hade ju vatt gott

Av Alexandra - 6 februari 2010 11:00

Godmorgon alla glada! Här är det fullt sjå, haft tvättstugan sen klockan tio och har det fram till ett. Själv är jag sugen på att ta en promenad i det sköna vädret ute. Inte för kallt, och solen är framme, underbart!


Ikväll det lugna gatan här skulle jag tro, ska ta ett varmt bad lite senare och sen blir att äta gott och mysa ikväll bara. Perfekt lördag ;)

Ovido - Quiz & Flashcards