Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Alexandra - 1 februari 2010 22:59

Gud så spännande det är nu i Paradise! Ett par i final och imorn avgörs allting. Vad ska man nu titta på på måndagarna och tisdagarna? :( Tråkigt ju. Hade tänkt slagga nu ja, ska upp tidigt imorn och ha salskriving. Yippie kay ey motherfucker, så kul ska jag ha. Ni märker väl imorn när jag skriver här hur det gått haha. Vill också ge alla en bamsekram som fortfarande läser min blogg fast jag varit slapp med den sista tiden. Fortsätt med det, jag tycker det är jättekul! Puss godnatt alla goa, så hörs vi imorn!

Av Alexandra - 1 februari 2010 20:55

Hahaha! Sitter och har världens sjukaste konversation på msn just nu. Språket är grovt och skratten hjärtliga.. eller stjärtliga kanske man ska säga Ena? ;) Jag skojar, skratten är hysteriska, skrattar så jag gråter. Skönt att få göra det med efter att ha upplevt dagen från helvetet ungefär. Usch på människor som får mig att slösa energi på er.. Ni är ändå inte värd det.

Av Alexandra - 1 februari 2010 18:19

Woho, färgningen gick bra! Skönt att ha fått bort så mycket utväxt. Blev dock mörkare än färgen jag köpte men så blir det jämt så. Nu väntar snart lite kek och sen blir det tv mys. Paradise ikväll också ju, se till att titta! ;)

Av Alexandra - 1 februari 2010 16:53

GUD vad det är kallt ute! Gör ont i hela huvudet efter att ha kommit in. Huga, nu är man inne iallafall och nu går jag inte ut mer. Har salskrivning direkt på morgonen imorn i Eng B. Känns lite sådär, vid salskrivningar blir jag alltid lite nervös. Sen skulle jag behövt göra roffes prov MEN har inte pluggat till det så.. hoppas jag får skjuta upp det lite ;) Vill bara ha fredag och Daniel just nu!  


Av Alexandra - 1 februari 2010 10:43

Äntligen februari, det går framåt. Hade världens dröm om studenten inatt! Huga, när jag vaknade trodde jag att jag missat hela skiten. Men man hann knappt vakna innan man fick skit fulla telefonen på sms. Eller är det jag som är skiten kanske? Just det, så var det ja. Aja, det är en åsikt kring.. ja många fler som jag VERKLIGEN känner. Det kanske var ditt misstag? Att anförtro något till någon som du säger du är så nära med, när vi egentligen inte är nånting. Inte nu iallafall.

Skolan väntar med tre lektioner, och sen blir det hem och plugga resten av roffes kurs, ser fram emot det.. not.

Ovido - Quiz & Flashcards