Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Alexandra - 27 februari 2010 17:52

Med mamma! Har precis hämtat mig från en attack av andningssvårigeheter. Det högg som till i bröstkorgen för en stund sen och fick svårt att andas. Antar att det är nåt lurt med tarmarna hehe.. Får ta mig en stund senare på toan kanske.


NEJ nu ska vi inte prata sånt, för snart är det god mat på g! Det blir tandorikycklingfiléer med squash stekt i vitlök och soja. SÅ GOTT! Älskar det, kommer bli en brakmiddag. Efter det blir det popcorn och gott framför Melodifestivalen, får se vad det är för rat ikväll de kommer sjunga. Det programmet blir fasen bara sämre och sämre. Men det är ändå lördagkväll och jag är för en gångs skull hemma med mamma och det är det viktigaste.


  

Av Alexandra - 27 februari 2010 12:41

Sitter här och småsjunger lite till soundtracket till Shrek och funderar på vad jag ska göra idag. Ska nog bli klar med mössan så jag har den och sen blir det att läsa lite i min überspännande bok! Snart ska mamma börja marinera maten tills ikväll och då blir det ännu mer lördagsmys. Jag älskar att vara hemma

Ovido - Quiz & Flashcards