Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Alexandra - 23 januari 2011 16:18

Fick ett ryck för en stund sen att börja rensa bland gamla kläder och i skåp som jag har i mitt rum. Fick ut jättemycket gamla kläder, och skåpet blev till slut helt tomt. Lika bra att få sånt här gjort så att man slipper rensa ur allt dagen vi flyttar.


För nu vill jag bli startklar. Jag vill ha med mig så lite som möjligt till Uppsala med bara det allra nödvändigaste i ryggsäcken. Har redan bestämt vad som ska med och inte, och nu börjar flytten bara kännas mer och mer naturlig.


  

Av Alexandra - 23 januari 2011 12:51

Vaknade precis upp denna söndag ca 12. Helt lagom tid för en söndag kan jag tycka. Sitter nu med stela axlar och ett sug jag inte kan sätta fingret på.


Försöker även lägga upp veckans planer, men det går sådär. Har ingen riktig agenda för mitt liv nuförtiden mer än att tuta på med matten och där går det över förväntan. Får se om jag blir något klokare på mitt liv under dagen. Jag tvivlar.

Ovido - Quiz & Flashcards