Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Alexandra - 17 januari 2011 18:05

Anmälde mig för en stund sen till Högskoleprovet, och förtjänar därigenom nåt extra vuxenpoäng. 350 glada riksdaler gick kalaset på, I better not fuck upp. Blir mitt dyraste slarv på länge isåfall. Så nu ska det småpluggas inför det, har ju några månader på mig! Innan dess är ju förhoppningsvis min Matte B kurs klar.


Sitter även redan nu och letar jobb och bostad i Uppsala. Varför vänta till sommaren då jag redan nu kan flytta ner och invänta svar från universitetet där nere? Så glada Uppsalabor, tipsa gärna om ni vet någon som söker folk!

Av Alexandra - 17 januari 2011 14:47

Min efterlängtade skönhet till jacka kom idag, och den satt bättre än vad jag vågat föreställa mig. Titt som tätt går jag och tittar på den, känner lite, nyper mig i armen för att se om jag verkligen är vaken. För när man hittat ett plagg. Plagget. Som sitter bra, ser bra ut.. Ja ni förstår vad jag menar. Hoppas jag. För det jag känner borde alla få uppleva någon gång. Som första kärleken. Fast till ett plagg. Man måste nog vara otroligt klädintresserad för att förstå vad jag babblar i. Men här får ni en bild på den iallfall. Det är en den. Tills hon fått ett namn.

 

  

Sitter som gjuten! Från Nelly.com

Av Alexandra - 17 januari 2011 12:53


Har intagit mysmode i min persikofärgade OnePiece!


  

Av Alexandra - 17 januari 2011 11:51

Goddag på er! Vaknade redan halv nio av att en av våra katter busade runt. Skulle ändå upp nio, så slog av alarmet och klev upp. Hade matte vid 10 så gick bort mot skolan och har nu precis kommit hem. Lektionen gick toppen, så siktar på att det blir ett prov gjort mot slutet av nästa vecka. Målinriktade Alexandra är i fas.


Sitter för tillfället med en kopp thé och mackor och ska snart slå en signal till älsklingen som är på skolan i Stockholm. 10 dagar kvar nu. Väntar även på ett paket med posten, hoppas det kommer idag!

Ovido - Quiz & Flashcards