Alla inlägg den 15 januari 2011

<3

Av Alexandra - 15 januari 2011 17:24


I knew I wouldn't forget you, and so

I went and let you blow my mind..

Av Alexandra - 15 januari 2011 14:28

Och jag som trodde vädret skulle börja ta sig en mildare ton. Så fel jag hade. Det fick jag bekräftat när jag idag ser att det är -25 grader ute. Så idag blir det lite träning inne istället, något måste jag aktivera mig med. Fick även lite matte gjort, men nästa vecka ska det pluggas på riktigt.


Sitter i nuet och planerar lite med älsklingen tills han kommer hem om 12 dagar. Här hålls räkningen dag för dag, som om det gällde glatta livet. Kommer även att åka ner till honom i Stockholm när han med kompis har hittat ett lämpligt boende. Kommer bli underbart. Huvudstaden på våren och sommaren, kan det finnas en vackrare syn? Längtar så jag spricker, just nu är livet en fantastisk syssla.

Ovido - Quiz & Flashcards