Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Alexandra - 14 januari 2011 16:02

Idag är en bra dag, det känner jag. Trots saknaden av min älskade som lämnade mig igår morse för storstaden, så mår jag bara bättre och bättre. Mitt liv börjar arta sig till något jag trivs med, och det är jag själv som skapat det.


Dagen började med en kylig promenad med mamma till affären, för att sedan komma hem och julstöka bort hela julen! Visst skär det i hjärtat, då julen är den bästa tiden på året. Men vetskapen om att den kommer åter, och att våren har sin charm den med, gör det hela lite lättare.


Ikväll blir det så färsk röding som en fisk kan bli, och till det potatis med kall sås, följt av morots stavar till dipp. Det blir inte mycket bättre än så. Livet är ganska behagligt just nu. Minst sagt.


  

Baby <3

Ovido - Quiz & Flashcards