Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Alexandra - 5 januari 2011 13:36

Januari. 5 dagar har gått på det nya året, och hittills har jag ingen större panik. Brukar annars få det då det gamla året är över och ett nytt ska inledas. Det som andra ser som en " ny start, nytt år " grej, ser jag mest som ett hinder. Att ÄN EN GÅNG börja om, efter att ha gått igenom året dessförinnan. Men vad ska man göra, jag kan ju inte stoppa tiden direkt.


Min jul och mitt nyår har varit jättebra iallafall, är supernöjd med det jag fått, och nyåret spenderades med skönt folk och finaste. Jag har alltså ingen anledning att klaga, då året inleddes med fjärilar i magen. Och jag är så himla lycklig.

 

Dagen ska spenderas till att smörja in mig med lotion, måla om naglarna och mysa med mamma som är ledig idag. Och längta tills jag får pussa på finaste igen.



Ovido - Quiz & Flashcards