Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Alexandra - 18 januari 2011 17:58


  

Av Alexandra - 18 januari 2011 17:35

Äntligen hemma! Var kallare ute än vad jag trott, så nu har jag druckit thé för att få upp kroppsvärmen. Det hjälper föga, då jag fryser dygnet runt och tappar känseln lätt i vissa kroppsdelar. Förstår inte vad som hänt.


Satt iallafall på matten idag ca 1 timme, för att sedan kila ner på stan och fixa lite. Imorn ska håret klippas! Så skönt att få bort allt det slitna. Var ett tag sen nu.


Har även räknat matte hemma och beräknar att göra ett prov i slutet av denna vecka. Lyckas jag med det kommer jag vara stolt över mig själv.

Av Alexandra - 18 januari 2011 10:56

God morgon! Vaknade vid kvart över tio och slängde mig direkt i duschen. Så nu sitter jag här och går igenom dagens to-do's! Först blir det matte vid 1 och sen rusar jag ner på stan till mammas jobb. Kommer väl även att springa några ärenden när jag väl är " där nere " så att säga. Trivs bäst här uppe på kullen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards