Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Alexandra - 22 januari 2011 20:17

Jag kunde inte hålla mig. Efter maten gick jag till affären och köpte chips. Och det var länge sen det smakade så bra. Så screw allt vad nyttigt heter den här helgen, på måndag är det en ny vecka!


  

Av Alexandra - 22 januari 2011 16:13

Nu har jag kommit hem från kalaset! Fick skjuts hem och har nu precis bytt om till myskläder. Det var så gott att få trycka i sig, för det gjorde jag, tårta och andra bakverk! Åt tills jag fick paltkoma, och då placerade vi rövarna i soffan och umgicks lite. Nu är det snart middag på g. Funderar på att kila till affären och köpa chips sen.. Jag borde inte. Men det är ju ändå lördag!

 

  

Grattis igen min älskade korv!

Av Alexandra - 22 januari 2011 12:21

Har precis fixat klart mig och ska nu dra och fira min Mathilda som fyller 19 år idag! Kommer hem om några timmar :) Grattis gumman!

 

  

Kalas outfit!

Ovido - Quiz & Flashcards