Alla inlägg under september 2011

Av Alexandra - 17 september 2011 17:35

Sitter helt klar nu och fixar med det sista. Ska snart kila bort till ica och blir

sen hämtad där med Becka. Ha en trevlig kväll!


 

Av Alexandra - 17 september 2011 13:17

Har precis kommit innanför dörren efter att ha gått broarna runt och handlat lite på systemet inför ikväll då det vankas födelsedagskalas! Vid sju packar vi bilen och drar till Sundsvall för att fira Sandra som fyller 20. Kommer bli så kul! Tills dess ska jag duscha och fixa lite, lär väl slänga upp nån bild på hur man blir klädd ikväll också!

Av Alexandra - 16 september 2011 20:56

Har precis sett klart Idol och käkat middag, och sitter nu och mular chips ungefär. Underbar kväll. Föreläsningen var super så känner nog att jag kan det mesta inför måndag. Nu närmast väntar det födelsedagsfest imorn i Sundsvall, så vid sjutiden drar jag och tjejerna och visar vart barskåpet ska stå. Vilken helg!

Av Alexandra - 16 september 2011 11:12

Usch! Vaknade av att jag hade en riktig mardröm. Länge sen jag hade det nu, men det är alltid lika obehagligt. Fick dock desto bättre nyheter när jag vaknat. En Elle tidning och ett paket hade kommit med posten, en donut jag beställt från Style By Tyra! Superglad tjej! Nu ska jag slänga i mig nån mat och sen dra på föreläsning!

Av Alexandra - 15 september 2011 19:56

Har precis kommit hem från stan då jag och mamma käkade ute ikväll. Åt kinamat och en öl till det, himmelriket. Nu är man lagom mätt, så ska däcka i soffan framför Robinsson och mysa.. Lär inte dröja länge förrän man går och småäter igen.


   Älskar min fina poncho!

Av Alexandra - 15 september 2011 12:09

Jag har bytt boende. Sen igår har jag bytt boende från lägenheten och in till min onepiece. Jag fryser så inåt helvete så jag har vägrat ta av mig den sen igår. Jag hade tänkt träna idag men det går ju inte. Då måste jag ju ta av mig den. Så det struntar vi i. Ska istället snart ta en kokhet dusch och sen dra ner på stan och kika lite och käka ute med mamma. Supermysigt!


 

Av Alexandra - 14 september 2011 16:34

Slocknade mycket riktigt. Vaknar av att mamma ringer och jag hör mig själv försöka prata men munnen är som förlamad. Tröttare än tröttast. Ska iallafall ta tag i pluggandet ikväll. Helt ensam, då mamma knappt hinner komma hem förrän hon ska iväg och planera en fest för jobbet. Blir te och choklad för min del ikväll då alltså framför Bonde söker fru, som ikväll har sina speeddejter. Har sett småglimtar av ikväll på reklamen där minst sagt roliga frågor ställs..



 

Av Alexandra - 14 september 2011 10:52

5 timmar. Så mycket sömn har jag fått inatt. Spelar ingen roll om jag är trött eller pigg, jag somnar inte före två. Så sen sju imorse har jag varit vaken och vid den här tiden har jag hunnit både äta och gå broarna runt! Ska ta en varm dusch nu och sen känns det som att en viss tjej kommer slockna en stund..

Ovido - Quiz & Flashcards