Alla inlägg den 20 september 2011

Av Alexandra - 20 september 2011 18:36

SATAN vad ont jag har i munnen. Nu är den andra visdomstanden igång igen och pressar på. Den första fick jag i somras, och av den fick jag feber och halsont + att käken låstes i några dagar. Denna verkar inte vara snällare. På några timmar har jag gått från att vara smärtfri till att ha blivit hes och fått ont i halva sidan av huvudet. Förbannat, så onödigt. Ska äta gott och tycka synd om mig själv ikväll.

Av Alexandra - 20 september 2011 13:41

20 september. Om exakt ett halvår fyller jag 21. Sjukt, jag som är så liten. Och ändå så stor. Och jag fortsätter bara att växa, och lära känna mig själv. Underbart.


Den vanliga entimmes promenad har gjorts, och nu sitter jag med en youghurt innan det blir en varm dusch. Ska sen sätta mig och plugga en stund, Sveriges historia är ingen hit alltså. Men det är skönt när det är gjort!

Ovido - Quiz & Flashcards