Alla inlägg den 13 september 2011

Av Alexandra - 13 september 2011 13:50

Nu har jag hängt upp mig. Kan verkligen inte sluta tänka på ett par av dessa snygga lädertights! Förut har jag känt att de skulle sitta tajt och om man svettades det minsta så skulle man inte få av sig dem ( a la Ross scen i Vänner ) Men nu måste jag bara ha ett par! Såg att det fanns ett par på Lindex, tro om jag ska slå till!


 

Av Alexandra - 13 september 2011 11:47

Sjukt trött tjej! Känner mig helt knockad, trots att jag fått säkert 9 timmars sömn. Tankarna bara far i huvudet, det är väl de som gör att jag blir så slut. Vädret är allmänt kasst ute så idag blir det mysdag inne. Ska plugga inför föreläsningen på fredag och plocka lite hemma. Allt känns äntligen mycket roligare att göra.

Ovido - Quiz & Flashcards