Alla inlägg den 18 september 2010

Av Alexandra - 18 september 2010 20:29

Eftersom jag inte fick något riktigt avslut av dig, så skapar jag mitt egna. Sms efter sms raderas. Sms fyllda med dina ord, som jag så blint trodde på. Sms som jag trodde betydde nåt, som jag sparat i tron på att det var meningar du menade. Dumma jag. Blinda naiva jag. Som om jag var annorlunda. Hon varnade mig. De varnade mig, även fast jag aldrig sa något till dig. Det var ju dina ord jag ville tro på, inte deras. Jag hade fel. Men som jag alltid säger, hellre ångra det jag gjort än det jag aldrig gjorde. Nu VET jag faktiskt hur du är, än att jag för resten av mitt liv bara skulle undra.


Du var min risk i den annars så trygga vardag jag levde i. Jag hade allt, men lämnade det för en risk. För dig. Dumma naiva jag. Som om jag var annorlunda. Men jag behövde det då. Jag behövde dig då. Och du tog emot mig. Släppte allt, och tog emot mig. Och bara sådär, så släppte du mig. Utan varning. Iallafall från dig. Varningar haglade annars, från andra håll. Men inte från ditt. Varför varnade du mig inte?


Det här blir mina sista ord om dig. Till dig. För mitt läkande är klart, och jag klarade det själv. Utan dig. Mitt liv kommer fortsätta. Utan dig. Och jag kommer skapa nya minnen med någon annan. Men inte med dig.

Av Alexandra - 18 september 2010 19:24

Känns som att hela Sverige ska ut ikväll. Själv tappar jag lusten att gå ut när det blir kallare ute. Att klä på sig massor med kläder för att sedan köa i -20, och sedan ta av sig allt när man väl kommit in känns inte så lockande. Då tycker jag hellre om hemmafester där man kan sitta en hel kväll och där stängningstiden inte är när man har det som roligast. Saknar våra fester där alla tjejer var med.

 

Im your biggest fan, I'll follow you until you love me



Av Alexandra - 18 september 2010 15:38

Gooodagens! Dagen började med att jag sov till 12 (!) och efter det drog jag en snabb sväng ner på stan för att sola. Jag vet, jag kom nyss hem men ni skulle se mina flagningar från att jag fick 14e gradens brännskador redan andra dagen där. Så det ska repareras lite tänkte jag. Träffade även Kattie och Ludret, och usch vad jag har saknat dem!


Blir en hemmakväll ikväll tror jag, utelivet här är inte mycket att hurra för och nu är jag less på att gå ut på krogen här. Thats right, krogen. EN krog finns. Så nu får det fanimig va.   


Jag vill bara tillbaka..

Ovido - Quiz & Flashcards