Alla inlägg den 27 september 2010

Av Alexandra - 27 september 2010 22:27

Efter tjat av läsare ( Ena ) så ska jag nu skriva, gått några dagar sen sist. Så vad har hänt? Jo det blev till att dricka lite i lördags. Mycket trevligt, började hos Mathilda där det som vanligt fnittrades och slutade i en kall uppförsbacke på väg hem. För kallt för att supa nu helt enkelt. Krogar, vi ses till våren igen!


Har tre dagar kvar på jobb också, så nån dag framöver ska jag kika in på arbetsförmedlingen och säga hej. Känns fail. Vill ju ha jobb NU! Vad ska det bli av mig och mitt liv, har ju ingen aning om vad jag vill göra.


Kylan börjar komma mer och mer och mamma har redan börjat kolla på julsaker till hemmet. Känns mysigt, det är ju ändå den absolut mysigaste årstiden ^^


Börjar äntligen må någorlunda bra igen. Precis som vid den här tiden förra året så kommer kylan och snön med nån slags förändring. Det lägger sig som ett vitt täcke över det gamla och jämnar ut sig med marken där inga misstag eller ärr syns. Allt är lika fint och jämt. Can't wait tills det börjar snöa. Lycka.

 

  


  


Ovido - Quiz & Flashcards