Alla inlägg den 22 september 2010

Av Alexandra - 22 september 2010 18:30

Jag vet, det har precis blivit höst. Men nu får faktiskt lite snö börja komma för det betyder att julen närmar sig. Och det är en av de lyckligaste tiderna på året.


Vaknade precis i soffan efter att ha somnat en stund. Börjar bli en grej jag gör efter jobbet nuförtiden verkar det som. Ska sätta igång med någon middag snart för mamma jobbar sent så nu ska det fixas själv! Tända lite ljus ska jag göra också, och sen se Biggest Loser, Halv åtta hos mig och sen Idol! Imorn jobbar jag sista dagen den här veckan och förhoppningsvis kommer även mobilen imorn också. Får se om det kanske bli en liten utgång på lördag, vad tror du om det Collén? ;)


I don't tell anyone about the way you hold my hand.. F


   Lite mysigt har vi det hemma

Av Alexandra - 22 september 2010 16:33

Att du bara kan fortsätta ditt liv. Som om absolut ingenting har hänt.. Idiot

 

Sitter hemkommen från jobbet, trött och sugen på oboy. Blir ensam ikväll i tv soffan då mamma jobbar till 22 :( Sadface på det, tycker inte om att vara ensam. Glömde iallafall lunchen imorse i all hast men som tur va hade Jackie inte heller nån lunch så det blev att käka ute. Åt först sallad och en kebabtallrik och till efterrätt massa kakor och choklad. Tror ni jag rullade ut därifrån eller. Otroligt gott!


Ikväll blir det som vanligt att smörja hela kroppen i lotion då jag är torrare än en barrbit. Och idol såklart, följt av efterlyst som börjat igen! Toppenkväll :)

Av Alexandra - 22 september 2010 08:22

Sitter nyduschad och ska snart dra ner på jobbet med superhojen. Har ju som torsdag i huvudet idag då jag och Jackie är ledig på fredagar! Så himla skönt, fatta vad jag ska sova ut. Sen är det bara en vecka kvar tills man på riktigt är arbetslös. Känns konstigt att säga så, det är ju så självklart att gå upp tidigt varje morgon, precis som jag gjort nästan varje dag sen i juni denna sommar.

Ovido - Quiz & Flashcards