Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Alexandra - 28 mars 2013 09:43

Efter nästan nio (!) timmars sömn inatt borde jag vakna pigg och utvilad. Vaknar istället av ett illamående som heter duga. Och innan ni hinner dra pararellen till nån bulle i ugnen så dementerar jag det å det bestämdaste. Efter det som visade sig vara några rapar som ville upp så var jag mitt gamla jag igen.


Det är inte det lättaste att jobba på en tidning när solen skiner från en klarblå himmel och påskägg väntar hemma ska ni veta. Men jag gör mitt bästa. Jag får sällskap av kardemummaskorpor ( eller citronskorpor ) och kaffe. Till det serveras buntar av domslut och dygnslistor från polisen som ska kollas upp. Jag har numera utsett mig själv till deras krimreporter. Känn er fria att kalla mig nya Leif GW.

Ovido - Quiz & Flashcards