Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Alexandra - 15 mars 2013 14:33

Så var äntligen fredagen här. Och med den kom ett omättligt begär av några glas jäst vuxendricka. Det gula guldet. Det mjödiga.. ja ni fattar. Det ska drickas öl ikväll. 


Jag inledde min morgon idag med att åka till en charkdisk och intervjua en man som gillar lammkött. Köttet då, ej unga kvinnor. Liten specialare vi kör inför påsken ni vet. Han var inte sen med att förstå guldläget i att kunna göra reklam för sig, men Alex slog dövörat till och så blev det inget av med det. Efter några fina bilder på rått kött ( hur kan det nånsin bli bra bilder på rosa köttklumpar ) så åkte jag tillbaka och gjorde klart mitt arbete. 


Härnäst väntar stan en stund för att sedan nege sig hemåt för att knäppa några kalla. Solen skiner, som den gör för det mesta här i Karlstad, och jag är vid allmänt gott mod. Ha en trevlig fredagkväll allesammans.

Ovido - Quiz & Flashcards