Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Alexandra - 8 mars 2013 22:42

Så man hinner inte mer än att komma hem så är man på dåligt humör. Trots att solen målar himlen när den är påväg ner så är jag sur. Får i mig mat och går sedan och lägger mig. Vaknar tio över åtta och inser att jag sovit i en och en halv timme. Det var det värt. Av någon anledning så är jag helt slut denna vecka. Mer arbete och ansvar kanske, vem vet. Nu har jag druckit två öl och tankat energi med mina fina vänner och inser hur mycket sängen lockar. Imorgon står sång och träning på schemat. Man uppskattar aldrig fritid så mycket som när man knappt har någon.

Av Alexandra - 8 mars 2013 09:24

Som rubriken lyder så har jag en fullspäckad dag framför mig. Närmast kommer jag sitta hela förmiddagen med texter att skriva från en presskonferens igår. Efter klockan tolv drar jag ut till Hammarö för en större intervju med ett företag. Nånstans däremellan ska man hinna äta och gå på toa också. Trots dessa intensiva dagar är det ju detta jag vill göra. För frukten som skördas när tryckeriet spottat ur sig dina artiklar är värd allt slit. Får man dessutom en klapp på axeln för ett väl utfört jobb är hela veckan räddad. 


Förkylningen som jag trodde jag kände av igår drog sig tillbaka nån gång inatt. Så det känns skönt. Att slippa bli sjuk på en fredag. Ikväll blir det en lugn hemmakväll med de finaste, och så har jag ju faktiskt en ny Elle interiör som väntar på mig hemma. Helg, du är varmt välkommen.

Ovido - Quiz & Flashcards