Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Alexandra - 11 mars 2013 14:21

Helgens sista dag avslutades med ett brak. Bokstavligt talat. Det som blev sista droppen i min redan överfulla bägare var när jag slog sönder min favorittallrik efter middagen. Det var ungefär där det tog det hus i helvetet. Efter att ha tömt mitt ordförråd på diverse svordomar och könsord försökte jag trösta mig med choklad. Gick ej. Lade mig nio och såg fram emot en ny vecka och en ny dag.


Vaknar imorse. Förbannad. Kliver ut i tolv friska myggfria minusgrader, och som ni redan gissat piggade det knappast upp mig. Kommer till jobbet och ska ta bussen till stan för att fotografera en politiker. Bussen är SEN. Vad gör jag? Jag ställer mig och skäller ut chauffören. Där och då insåg jag att något inte står rätt till. 


SÅ. Nu har jag köpt godis och en cola light och jag hoppas innerligt någonstans att detta ska hjälpa mot vafan det nu är som invaderat min kropp med denna ondska. Vi får se framåt dagen. Håll era tummar. 

Ovido - Quiz & Flashcards