Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Alexandra - 27 mars 2013 18:44

Och på den tredje dagen så kommer hennes arbete på ettan. Ja, med hjälp av en fotograf som mublerade om nästintill hela kyrkan för att få en bra bild vill säga. Och succén fortsätter. Imorgon hamnar påskpyssel på ettan med en massa bilder och min text till. För jag vill gärna tro att min text har någon som helst betydelse i ett arbete som vore totalt värdelöst utan fina bilder. Men låt mig tro detta nu.

 

  Fantastisk violinist som gav oss en försmak på vad som komma skall under påsk.

Av Alexandra - 27 mars 2013 12:39

Nu är det ganska precis en vecka sedan jag skrev sist. Dagen jag fyllde 22 och firade med att äta kladdkaka, kladdtårta och presenter. Idag ser det annorlunda ut. Jag har åkt upp till Sollefteå och praktiserar nu på Tidningen Ångermanland. Och vilket ställe det här är. Trivs så bra på alla sätt och som pricken över i:et så hamnade mitt arbete på ettan idag. Efter tre dagars arbete. Lyckopiller deluxe.


Idag har åkt ut till Kvickroten och umgåtts med de som arbetar där. Och djuren såklart. Eller vad sägs som att hålla i en treveckors kaninbebis. På jobbtid. Man tror ibland inte att det är sant.

Ovido - Quiz & Flashcards