Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Alexandra - 31 oktober 2010 17:34

Nu är det bara en timme kvar tills mamma är hemma, och hon kunde inte ha haft bättre timing. Har nämligen gått och blivit sjuk, så det sista jag vill nu är att vara ensam. Vill inte vara ensam annars heller, men speciellt inte nu.


Har äntligen fått klart min randiga mössa som jag stickat på de senaste dagarna, och har spenderat eftermiddagen med att äta godis och sett Scooby Doo. Sånt barn man är alltså, men vad gör man. Snart är det Top Model repris och sen Gooosssiiipp Giiirrl! Älska att se på tv på söndagar.

 

Imorn blir det att ställa klockan då jag har matte lektion. Vill bara förstå vad jag sysslar med, då matte aldrig varit min grej. Men som läraren säger, det är bara att nöta! Får väl tro karln.

Av Alexandra - 31 oktober 2010 14:30

Och på termometern visar det sig att det är +18 i solen. Är måttligt irriterad just nu kan jag säga, vart FAN är snön? Vart är kylan, mörkret, rusket? Gud, ser ut som om det nyss blivit augusti ute. Bort med värmen!


Om man bortser från mitt gnäll så har det varit en ganska skön dag än så länge. Somnade kring halv två inatt och vaknade kvart i tre av att jag grät och skakade. Ännu en mardröm. Lyckligtvis lyckades jag somna om, var nog en släng av feberyrande med där också. Vaknade vid elva, såg lite idol men tröttnade snabbt och gick ut och gick en timme istället. Har precis ätit lite och väntar nu på att mamma ska komma med bussen från Sundsvall!


Ikväll blir det myskväll med mami. Ska se Beck och äta upp godiset som är kvar sen igår. Känner mig inte helt kry så lär ganska snart burra ner mig med en filt eller två i soffan :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards