Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Alexandra - 24 oktober 2010 21:43

Har precis vaknat i soffan, igen, efter att ha sovit där nästan en timme. Soffjäveln är inte ens skön.. Vaknar med värre nackspärr för varje gång men tydligen är inte det anledning nog för att sluta slagga där. Skyller på en kass vecka.


Imorn blir det tidig morgon då jag ska duscha och sen dra på mattelektion. Efter det är det bara att vandra ner på stan till mamma för lite ärenden och lunch. Mysdag! Ska se om jag hittar en större töjning till örat. Är sugen på en brun men får se vad de har!


  

Kvällens look: Myströja och sneda nyvakna ögon

Av Alexandra - 24 oktober 2010 11:30

Fått vinjetten till " Så mycket bättre " på huvudet. Ganska mysigt program faktiskt, självklart började jag gråta när de gjorde det men jag är inte lika hård som jag ser ut..


Fick också den stördaste åkomman ever igår på kvällen, nämligen det som jag nu kallar " akut magsjuka ". Nån som hört talas om det? Inte? Nej men nu finns det iallafall, och det är ingen hit. HELT plötsligt slog det till, yrsel, illamående och en kass mage. Rummen snurrade så det var egentligen bara att gå och lägga sig som gällde. Vaknade liiiite piggare men känner fortfarande av det.


Idag kommer ni hitta mig i soffan, halvdöd med en rosslig hals och en kopp the. Tänker inte göra mycket för att röra mig idag, då jag har träningsvärk i benen....

Ovido - Quiz & Flashcards