Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Alexandra - 5 oktober 2010 11:49

Nu rullar det på, hösten är inledd och snart dröjer det inte länge förrän de första vita flingorna faller till marken. Har varit ledig igår och idag ( egentligen arbetslös ) men så ringde de från jobbet samma dag jag kom hem och ville förlänga igen. Toppen! Har även tagit tag i träningen och vad jag stoppar i mig, så nu jämarns ska jag få till nån bra form på kroppen snart.


Dagen tror jag blir innedag, är helt svullen om magen och tror bestämt att en förskylning är på ingång. Mamma åker och jobbar 14-22 idag så det blir en ensamdag! :( Gillas INTE. Får sysselsätta mig med att sy in skjortan som bara ligger och slöa i soffan med te. Ja så får det bli.


Äääääven att en viss tittutjävel snart fyller 18, då LÄR det bli att storfesta. Ska bli kul att samla hela tjejgänget igen då vi efter studenten inte träffas lika ofta.


  


Ovido - Quiz & Flashcards